jaa kaipa se olisi tas aika aloittaa jonkin sortin tipaton ruuaton tupakaton ym tammikuu ja lenkille ja jumppaan pitäisi raahautua.Mutta minä en periaatteesta maksa sellaiseta jonka voin aivan hyvin hoitaa kotona tai itse , kahdehdin toisaalta ihmisiä mitkä käyvät säännöllisesti jumpassa tai kuntosalilla minulla vain ei kiinnostus ja rahat riitä moiseen .Ja juuri siltä kroppani näyttääkin.... olen hyvän ruuan ystävä tai pikemminkin ruuan ystävä, leivän pullan ja kaiken ja muun ,minun on äärimmäisen vaikea vastustaa mielihalujani, jos haluan jotain otan sen ja piste keinolla millä  hyvänsä. Jostain kumman syystä haluni hoikentua ja kiinteytyä ei ole suhteessa haluuni pistellä suuhun pullaa...eli pistelen pullaa ja jumppaan laiskasti aina silloin kun sattuu huvittamaan.

Elämä on ja kuopuskin heräsi juuri joten tähän tämä kirjoittaminen tyssäsi ja kaikki muukin ,parasta siis alkaa hoivaamaan kuopusta ja siivoamaan taloa.

ai jospa vielä ruotisin huomista työhaastattelua,haluan se paikan mikään ei vituta enempää kuin se ettet saa sitä mitä haluat mutta kuten eräässä laulussakin todetaan ,aina ei voi saada sitä mitä haluaa ja aina ei halua sitä mitä saa !!!! mutta tällä kertaa todella tarvitsen sen työpaikan ja hoitapaikan ja rahaa ja jumppaa ja lenkkiä en pullaa mutta porkkanaa ja omenaa ja hedelmiä.Aloitan kaiken aina hienosti mutta jo yleensä parin päivn jäleen unohdan tyystin hyvät suunnitelmani j vajoan alas sohvan pohjalle mutustamaan pullaa ja juusto leipää kahvin kera. Koska minäkin opin...

enhän minä edes taida ajatella kunnolla sitä huomista ( muutakuin että tukka pitäis värjätä ettei näytä ihan väsyneeltä...)