Ääh voiko olla niin että oman pään sisällä on liian paljon kysymyksiä ilamn vastauksia.

Minusta tuntuu että pääni sisällä kiehuu,mutta vain tyhjää tulee ulos ,olen katkera .,kateellinen ( en edes tiedä kenelle) mutta kaikille sellaisille joilla elämä on hallinnassa.Odotan keskimmäistä kotiin eskarista ja vanhin odottaa isäänsä paikallisen baarin sisällä,mmn nuorimmainen nukkuu ja minu pitäisi huom pitäsi viikat puhdasta pyykkiä kaappeihin ajatuskin siitä saa ahdistuksen tulemaan.Tämä on helpompaa voin vain olla ja järjestellä ajatuksiani,kohta kotini on taas täynnä meteliä ja kaaosta ja sisareni saapuu koulusta naama kuin lehmän v.... ajattelin että hän voisi olla edes kiitollinen siitä että voi asua täällä ja käydä koulua vaan vitut edes ruoka ei kelpaa ( ymmärrän kyllä sen koska mielikuvitus ruuan suhteen on minulla kadonnut) ja nyt kirjoittaessa tuntuu että olen myös lukihäiriöinen koska kirjoitus virheitä tulee niin paljon.Katkesi tuokin ajatus kesken ,niinkuin kaikki nykyään huokaus ja syvä sellainen. Olen siis kuin orja omasta tahdostani tosin .Lapsuuden ystäväni tokaisi aikoiaan silloiselle poikaystävälleen joka marmatti hänen touhuistaan että itehän olet helvettis valinnut.Tämä on ollu ohje nuorana noin kymmenen vuotta ja se ihan oikeasti toimii...ja sitä vijellään ystäväpiireissäni usein..

Olisi helppoa olla alkoholisti voisi vain juoda ongelmansa pois ja sitten tas juoda ne pois ja taas mutta minusta kun ei ole siihen inhoan krapulaa... rakastan toki humalaista kevyttä huoletonta olotilaa mutta se krapula ja täytyy kyllä myöntää ettei se viina edes maistu kovin hyvälle jos ei ole hyvää seuraa ja sitä minulla ei ole nyt tarjolla.Mutta olisihan se hienoa jos voisin drinksuilla täällä martineja päivät pitkät tai juoda pullollisen hyvää punaviiniä vitutukseen.(Harrastan sitä vain lasten syntymäpäivillä:::)

Kaipaan vain jotain millä taas saisin otteen tästä kaikesta.tuntuu niin onnettomalta vain vajota aina vain alemmas tähän suohon .katson lasku pinoa ja nään sen vain kasvavan.Miksi kummassa minulla ei mene hyvin taloudellisesti kun Suomi rypee rahassa ,no itse olen helvettini valinnut,olisi kai pitänyt ottaa joku kunnianhimoinen mies mutta ei teininä kun ei osaa ajatella selkeästi ,halu vie ja rakkaus ei se katso pankkitilin saldoa...eikä se tässä olekaan ongelmana.minä olen se oikea ongelma kaipa minulla sitten on se kliseinen 3-kympin kriisi....ja pyykit huutavat viikkausta..

olen sellainen joka kaipaa vaihtelua myös arkirutiineihin jos haluan siivota kunnolla minulla pitää olla jokin tavoite ( uudet verhot uusi järjesty tästä tulikin mieleeni että anoppini kiskaisi tuossa eräänä päivänä että sinulla on varmaan seksuaalisia patoutumia kun vaihdat järjestystä ...okei voi ollakin mutta tulin sitten pohtineeksi tuota pientä kopiotani (siskoani) joka vaihtaa järjestystä huoneessaan noin 2 päivän välein että mahtaa hänellä olla patoutumia..hih.

Miksi muuten ruskeat paidat alkavat haista kissankuselle kun tulevat vanhoiksi.tai miksi minulla ei ole itsekuria ja halua jumpata joka ilta ja käydä lenkillä .henkimaailman juttuja mutta nyt on pakko kyllä tehdä jotain., muuten minusta tulee veilä hullumpi