Miten on mahdollista että kaksi lasta voi tapella niin paljon,käsittämätöntä,toisen ei tarvitse tehdä mitään kun toinen jo valittaa tai on kimpussa muuten ...raivostuttaa ihan v...sti.Miten mun hujanat voi tapella kokoajan ja joka asiasta.vielä pari vuotta sitten ne oli parhaista kavereita mutta nyt ne on pahimmat vihamiehet ,mikä mun kasvatuksessa meni noin pahasti pieleen.Mä olen yrittänyt jankata jätkille päähän lausetta että perhe on tärkeinta maailmassa . Mutta ihan sama samaa sontaa tulee niiden suusta toinen on sitä mieltä että maailma olisi parempi paikka ja meidän perhe kivempi jos toinen olisi kuollut tai  vielä parempaa olisi koskaan syntynytkään ,vanhempi on jo sen verran viisaampi ettei minun kuulteni moista suustaan päästä.

Ja kaiken tämän keskellä yritän vain kohdella niitä tasavertaisesti ,välillä tekisi mieli antaa tukkapöllyä mutta yritän kyllä päästä suurimman himoni yli puremalla hampaitani ja yritän olla mahdollisimman aikuinen ja keskustella asioista lasten kanssa vaikka tekisi mieli tunkea ne välillä vaikka pakkaseen jäähtymään.

Mä vihaan pyykin pesua ja sukkashowta siis sitä että etsitään sukalle pari ,miten vitussa meidän 5 henkisellä perheellä voi olla 50 paritonta sukkaa ,alan epäillä että naapuri tuo meille omia sukkiaan paitsi että asun maalla ja naapurit ei ole ihan nenä kiinni perseessä mallia..mutta joku salajuoni silläkin on jotta meidän parittomien sukkien vuori kasvaa.Joskus mä vielä menen kauppaan ja ostan kaikille oman väriset sukat niin että mun ei tarvii arpoa siitä mustien sukkien pitkästä rivistä että kitkähän muistuttaa eniten toisiaan.Musta on jännä väri sillä mun mielestä meillä ei ole yhtään samanväristä mustaa sukkaa aina joku on toista vaaleempi tai tummempi ja jos väri sattuiskin osumaan kohdalleen niin eiköhän ne ole vähintään eri mittaiset tai niissä on erilainen resori perskule.

yhtä paljon mua ärsyttää meidän bioastia , ja kissanpaska astia ,meidän taloudessa mä olen ainoa kuka "kykenee" tyhjentämään molemmat.Jätkät voi istua paskalla omassa hajussaan 20 min mutta minuutti kompostin vieressä saa ne oksentamaan vaikka se haisee mullalle,no kissanpaska astian mä ymmärrän ,mutten sitä miks meidän hienot kissat ei suostu sateella menee ulos vaan ne kusee sisälle ja jos hiekkaastiaa ei ole ne kusee meidän matolle tai jollkein vaatteenrievulle mitä makaa pitkin lattioita koska meidän pikku prinsessa vaihtaa vaatteitaan 3 minuttin välein.

 no jotain hyvää tässkin sateessa on ,olisi ainakin aikaa siivota ,ainut vain ettei huvita´... mutta töitä välillä ,ehäpä voisin kirjoitella ihan omaksi ilokseni tänne hieman useamminkin kuin vuoden välein                                      for all my love orja